door SAN, partner | 20 november 2017, 14:00 in Bureaus & Accounts

Winnen begint met inzenden

SAN, partner | 20 november 2017, 14:00

Vier het succes van jouw campagne met de mooiste vakprijs: een SAN Accent. De jaarprijs die elk jaar meer wordt gewaardeerd. Want het winnen van een SAN Accent staat voor de bekroning van subliem en inspirerend vakmanschap

10 + 1 categorieën
Om appels met appels en peren met peren te kunnen vergelijken zijn er 11 categorieën.

Wegens groot succes de afgelopen twee jaar wordt de categorie Smart Idea geprolongeerd; voor kleinere campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier iets bijzonders hebben gedaan!

De inzender kiest zelf in welke categorie de inzending valt. Naast de gekozen categorie kun je je campagne(s) als extra ook inzenden in de sinds vorig jaar NIEUWE overkoepelende categorie Branding 360°.

Branding 360° Overkoepelende categorie voor (langer lopende) merkcampagnes waarmee aantoonbaar de verbinding & interactie met de beoogde doelgroep gerealiseerd wordt, via verschillende kanalen. Spraakmakende campagnes die naast bereik vooral aantoonbaar effect voor het merk genereren.
Campagnes die ervoor zorgen dat het merk een sterkere positie inneemt dan wel zorgen voor een doorbraak in de markt.

  • Campagne is ook ingezonden in eigen vak/branche categorie
  • Deze aparte vakjury bestaat uit de 20 voorzitters en vicevoorzitters van de andere categorieën.
  • Inzendingen voor deze overkoepelende categorie dienen uit minimaal 2 pagina’s of een veelvoud van 2 pagina’s te bestaan.

Heldere omschrijving
Het is essentieel dat bij de ingezonden campagnes duidelijke informatie wordt gegeven over de Doelstelling, Doelgroep, Merkomschrijving (nieuw dit jaar!), het Concept en de Media- & Middelen strategie. Juist die criteria zijn belangrijke parameters voor de juryleden om tot een juiste beoordeling te komen.
NB Er mogen absoluut GEEN resultaten worden vermeld in deze teksten, dat volgt pas in de tweede juryronde bij de presentatie als je bent genomineerd.

Zorg dat je campagne goed zichtbaar is op de pagina. Te veel visuals geven een onduidelijk beeld. Kies eventueel voor meerdere pagina’s en/of zend aanvullend materiaal in (zie onderstaand). Wij hebben de prijs van een vervolgpagina daarvoor expres laag gehouden zodat je de mogelijkheid hebt jouw werk nog beter te tonen!

Kijk voor meer informatie op www.sanaccent.nl


 

 

STAGE YOURSELF - SAN YOURSELF
 

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

SAN

Partner

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak.

Lees meer over SAN
Meer van deze partner
Nu op Twitter
  • SAN Accent
    Een bonus ben je snel vergeten, een SAN Accent winnen vergeet je nooit! Zend snel je cases in, nog maar 1 week!… t.co/gblzuE1T0T
  • SAN Accent
    Stage yourself - SAN yourself....want jouw campagne verdient toch ook het mooiste podium? Reserveer nu je pagina's… t.co/f843Bx6f5g
  • SAN Accent
    Nog twee weken te gaan! Reserveer vóór 20 december één of meer pagina's voor het SAN Jaarboek 2017 via… t.co/Avw3Smu5An