ADCN komt met opvolger Jury van Tien

De Jury van Tien, jarenlang een instituut bij de ADCN, is niet meer. In de plaats ervan komt er een Jury van Veertien (tv- en radiocommercials, advertenties en buitenreclame) gevormd. Nieuw is ook een ‘Klantenlamp.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze nieuwe jury, komend jaar voorgezeten door Hans van Walbeek, bestaat uit

zeven artdirectors en zeven copywriters, die allen minstens twee Lampen, één

Lamp en drie nominaties of zes nominaties hebben gekregen. De ADCN heeft

haar jury’s en jureringssysteem aangepast, na uitgebreid overleg in de

ledenvergadering en een klankbordgroep.

Daarnaast zijn er jury's Grafische Vormgeving (geleid door Haico Beukers van

Beukers Scholma), Actiemarketing (Doc Visser van Doc Visser Design),

Verpakkingen (Joep Bergmans van Joep Bergmans Packaging Design) en

Interactief (Peter Kentie van ilse Media). Deze jury’s zullen elk bestaan

uit zeven vakspecialisten. Freelancers zijn niet meer uitgesloten.

Uit alle jury’s (behalve Verpakkingen) worden juryleden gerecruteerd voor de

Lampen voor Cross Media, Jong Talent en de Klantenlamp (voor de adverteerder

die het meest heeft bijgedragen aan de creatieve kwaliteit van het jaar). De

deadline voor de inzendingen voor komend lampenfestijn is 4 januari 2001, om

16.00 uur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie