Boo komt terug

Boo.com verrijst deze maand weer uit de as. Het wordt een community-site voor modebewuste consumenten, en er zal beperkt kleding te koop zijn via andere e-commerce kledingsites.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Boo was een van de eerste high-profile dotcoms die dit jaar in mei failliet ging. Er werd beweerd dat het management 1 miljoen dollar aan huur, reiskosten en cadeautjes voor het personeel uitgaf. Technologie-investeerder Bright Station kocht Boo’s e-commerce engine voor 250.000 Engelse ponden, en de shopping portal Fashionmall kocht de trademarks, domeinnamen en andere assets voor 400.000 dollar. De relaunch van de website richt zich op 18 - 35 jarigen en zal onder meer stijlonderzoek, chat rooms en message boards bevatten. De bedoeling is dat de site een broedplaats wordt voor nieuwe stijltrends. Site-icoon ‘Miss Boo’ komt terug als virtuele assistent. Er zullen 250 items te koop zijn in de categorieën walk, wear, adorn, care, give en play. Verder worden er artikelen met het Boo-merk in de winkels verkocht.

< SIZE=1>Bron: marketing week 12-10-2000 <#/FONT>

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie