Burgemeester Enschede heeft perfecte PR-strategie om rapport in media te krijgen

Theo Bovens weet hoe je een wensenlijstje in de Volkskrant en bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie laat brengen.

Theo Bovens, de interim-burgemeester van Enschede

De belangrijkste eigenschap van een goede lobbyist is gevoel voor timing, ofwel het juiste moment om een boodschap bij de beslissers te laten landen.

Burgemeester Theo Bovens beseft dat als geen ander. Hij brengt het verlanglijstje van zijn gemeente graag nu bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie onder de aandacht.

Op het spoor gezet

Het gaat om de spooragenda voor Oost-Nederland. Bovens had de onderhandelaars daarover al een brief had geschreven, ‘maar daar hoor je dan niks meer van’.

Nu pakt hij het anders aan, en heeft daarvoor goed gekeken hoe ze dat in Den Haag zelf precies aanpakken. Met dank aan ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie