Premium

Campagne Vodafone en Het PR Bureau grote winnaar bij European Excellence Awards

Stottercampagne Get the Flow maakt indruk, in totaal 8 awards voor Nederlandse inzendingen

  • PR
  • 1 December 2017
  • Jasper Mulder

Get the Flow van Vodafone en Het PR Bureau is de grote winnaar geworden van de European Excellence Awards gisterenavond in Hamburg. 

De stottercampagne won een Jury’s Excellence Award voor de beste campagne, en sleepte daarnaast twee awards binnen, in de categorieën Telecommunications en Science & Education. 

Overige Nederlandse winnaars: 

Acht awards gingen in totaal naar Nederlandse inzendingen. 

Het Rijksmuseum won een prijs in de categorie Entertainment & Culture met zijn 10 miljoenste bezoeker die een nachtje voor de Nachtwacht mocht slapen.

ABN AMRO MeesPierson en Zandbeek sleepten een prijs binnen in de categorie ‘External Publication met met hun PR- en contentcampagne rondom De Vermogensmonitor. 

De award voor '(Integrated) annual report & csr report', ging naar het geïntegreerde jaarverslag 2016 van KPN. De Designpolitie tekende voor het ontwerp.

ING Nederland won met zijn interne publicatie, en precies in die categorie ook, met The Culture Book "Our ING Story"

Sire en BijlPR wonnen de ‘geografische prijs’ voor Belgie, Luxemburg, Nederland met de campagne The Good Life Agency: Who do you do it for?

Advertentie
premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie