Premium

Cannes: Nederland 9 keer op shortlist Promo & Activation

Lemz heeft zijn eerste 3 shortlist-vermeldingen voor Sweetie binnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook JWT Amsterdam is twee keer op de shortlist voor Promo & Activation vertegenwoordigd. In totaal staan 9 Nederlandse inzendingen op de shortlist:

  • HAVE A SEAT - KITKAT - JWT Amsterdam (2)

for the UEFA Champions League

  • FABULOUS FORTY – MINI CLUBVAN - FEL  Amsterdam

  • THE ALZHEIMER’S EVENT - ALZHEIMER NEDERLAND - N=5

Namens Nederland zit Rick Chant (We are Pi) in de jury. De awards worden maandagavond uitgereikt. Bekijk ook  en  

Op de shortlists van de Innovation Lions en de Creative Effectiveness Lions staan geen Nederlandse inzendingen. 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie