Advertentie

Coolblue geeft klant enorme uitdaging

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

  • PR
  • 6 January 2016
  • Diederik Broekhuizen

Myrte heeft een prachtig product gevonden en wil graag dat webwinkel Coolblue deze gaat verkopen. Ze besluit in de pen te klimmen. Maar dan doet Coolblue haar een opvallend voorstel.

1. Myrte houdt van een lekker warm bad om in te relaxen. Daarom stelt ze  op de Facebookpagina van Coolblue.

2. Het gaat om deze wijnhouder:

3. Spijtig komt Coolblue medewerker Ruben al snel met een teleurstellend bericht.

4. Maar Myrte geeft niet op en komt met een voorstel.

5. Ruben ziet dat wel zitten en daagt Myrthe (en elke wijnliefhebber) uit.

6. Myrte reageert in stijl en gaat de uitdaging graag aan.

7. Ruben zet de eerste stappen.

8. Myrte ziet grotere mogelijkheden en doet een oproep naar LINDAnieuws.

9. Ook Ruben gaat steeds meer in het plan geloven. 

10. De teller op moment van schrijven staat nog maar op 3.500 likes, Myrte kan dus nog genoeg hulp gebruiken. Liken kan .

11. Later ook LINDAnieuws op de oproep

12. Maar dan ziet Coolblue de grote animo voor het product en besluit de wens van Myrte direct  te laten gaan.

:

 

Het product heeft erg bijzondere plus-en minpunten:

Ook de productomschrijving is gepast:

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.

Advertentie