Dance4life en CPNB winnaars RAB Radio Awards

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De werden gisteren uitgereikt. Dance4life won de vakjuryprijs. CPNB werd verkozen tot radio-adverteerder 2010 en won ook de publieksprijs.

Dance4life won met de radiocampagne “14 seconden feestje”. Volgens de jury 'treurt dance4life niet om de dood, maar viert juist het leven met een zeer opvallende campagne. Een bijzondere kijk en daarom een mooie winnaar.'

Het zilver ging naar KPN nummerinformatie met een serie commercials volgens het script ‘het zal je maar gebeuren’. De jury: 'Ieder script heeft een onverwachte draai met veel humor. Zo leuk kan radio zijn.'

Maandag® werd beloond met brons omdat 'zij zeer consequent bouwt aan een uniek en herkenbaar gezicht, de commercials hebben een prettig geluid, deze mensen hebben er zin in!', aldus de jury.

De winnaars ontvangen naast de glazen microfoon ook radiozendtijd: voor dance4life ter waarde van € 75.000,-, KPN € 50.000,- en Maandag® € 25.000,-.

De stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) viel maar liefst twee keer in de prijzen, deze adverteerder werd uitgeroepen tot radio-adverteerder 2010 én mocht de publieksprijs in ontvangst nemen. Beide prijzen werden dit jaar voor het eerst uitgereikt. CPNB wint met deze twee prijzen € 150.000,- radiozendtijd.

De vakjury heeft de adverteerder unaniem uitgeroepen tot beste radio-adverteerder van het jaar, omdat 'CPNB radioreclame optimaal en consequent inzet'. Ook het Nederlandse publiek wist de commercials te waarderen want via ‘beste radiocommercial.nl’ is 6.000 keer gestemd, en CPNB was de overtuigende winnaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie