Dorkas Koenen spreekt op Het Grote Marketingcongres

Marketeers moeten van hem weer terug naar de basis.

  • PR
  • 28 September 2017
  • Redactie Adformatie

Digitalisering, automation, experience, programmatic; onderwerpen waar we het allemaal over hebben en congressen vol over worden gepland. Maar het zijn feitelijk allemaal (weliswaar héle hippe) uitvoeringsvragen waar we ons als marketeers – opnieuw – in dreigen te verliezen. En op willen profileren. Dorkas Koenen geeft tijdens het GMC17 een pleidooi voor hoe het wél zou moeten.

Dorkas Koenen kwam startte in december 2016 als nieuwe marketingdirecteur van de Rabobank. In mei van dit jaar legde hij zijn plannen uit aan Tijdschrift voor Marketing. Met name het verhaal van de bank moet beter verteld.

Daarnaast schreef de bank in april een opmerkelijke pitch uit, waar veel commotie over was en waarvan het resultaat in oktober bekend wordt.

Voor Rabobank was Drs. Dorkas Koenen zeven jaar CMO van Essent.

Andere sprekers op het Grote Marketing Congres zijn onder andere Stephen Ward (Deloitte Digital), Thijs Boon (Vice), Robbert de Vreede (Unilever) en Ilse Kamps (Catawiki).

Bekijk het volledige programma en schrijf je in.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie