Fama Volat start PR-tak met Efteling-veteraan Mariëtte Siezenga

Eigen pr-onderdeel past bij de trend waarin campagnes worden aangejaagd door pr-campagnes die voor publiciteit en aandacht zorgen.

Mariëtte Siezenga en pr-consulent Iris van Mourik van Fama Volat

Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een eigen pr-tak en heeft daarvoor Mariëtte Siezenga in de arm genomen. Zij werkte 12 jaar als pr-adviseur bij de Efteling en is sinds 2020 als zelfstandige werkzaam. Siezenga sluit zich als associate pr-director aan bij het bureau.

Fama Volat is gespecialiseerd in merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap. Het pr-onderdeel, dat gaat werken vanuit de vestiging in Tilburg, is een aanvulling hierop. Het richt zich op pr-campagnes en -evenementen, content- en influencermarketing.

Klanten vroegen erom

De keuze voor een eigen pr-tak past bij de trend waarin campagnes worden aangejaagd door een pr-campagne die voor de nodige publiciteit en aandacht moet zorgen, het zogenoemde earned-first. Klanten vroegen bij Fama Volat ook om ‘een totaalpakket’, inclusief pr. Bovendien wil het bureau zelf zijn campagnes beter over het voetlicht brengen.

Mariëtte Siezenga gaat samen met een team van pr-adviseurs bij Fama Volat aan de slag om merken onder de aandacht te brengen bij media en klanten helpen zichtbaarder te worden. Zij behoudt haar bedrijf DeCommCoach naast haar werk voor Fama Volat.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie