Firestone poetst imago op met website

Bandenfabrikant Bridgestone/Firestone wil zijn imago weer opkrikken door de lancering van een informatieve website over veiligheid van autobanden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De website informeert onder de vlag van Firestone over het onderhoud van autobanden. Bezoekers kunnen zich opgeven voor een e-mail service die waarschuwt wanneer het tijd is om de druk in de banden te controleren.

De site is opgezet door de interne marketingafdeling van de bandenfabrikant. Extern PR bureau Ketchum dat Firestone had ingehuurd toen de problemen met de productterugname vorig jaar hun hoogtepunt bereikten, is niet bij de site betrokken geweest.

Firestone kwam vorig jaar negatief in het nieuws toen uitkwam dat de dood van 119 Ford-bestuurders mogelijk ook te wijten was aan onjuist opgeblazne banden. Dit leidde tot een grote hoeveelheid processen tegen Firestone en Ford.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie