Hans Anders contentpartner van film Mannen van Mars

Samenwerking moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot oogmeting.

Brillenboer Hans Anders is een contentsamenwerking aangegaan met de Nederlandse comedyfilm Mannen van Mars. In deze film spelen drie veertigers de hoofdrol waarbij ze worden geconfronteerd met hun leeftijd en erachter komen dat ze niet meer de jongste zijn.

De samenwerking, opgezet door Initiative Tomorrow, is onderdeel van een multimediale campagne waarin veertigers met leesproblemen worden aangezet om een oogmeting te laten doen bij de opticien, vertelt Hans Anders-marketingmanager Rian van Koulil.

‘In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen kans op kaarten voor de film of een dagje rijden in een rode sportwagen.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie