JWT Amsterdam presenteert nieuwste campagne voor ING

De maatschappelijke initiatieven van de bank staan in de schijnwerpers

  • PR
  • 19 December 2016
  • Redactie Adfo Groep

ING steunt diverse maatschappelijke initiatieven en wil dat laten zien met een campagne. J. Walter Thompson ontwikkelde de actie, die te zien is op tv, op buitenreclame, in de ING-kantoren en op ING.nl/waareenwilis. De boodschap is: waar een wil is, moet ook een weg zijn.

In de video zie je mensen die meewerken aan verschillende projecten die ING steunt. Zo komen hulpverleners van de reddingsbrigade, een trainer van een voetbalclub en een chauffeur van een elektrische stadsbus aan het woord. Ook zie je kinderen op schoolreisje in het theater en een patiëntje met een VR-bril in het Máxima Medisch Centrum.

JWT maakte eerder dit jaar The Next Rembrandt voor ING en won daarmee .

Op sociale media worden de maatschappelijke initiatieven van tv verder uitgediept. Rapper Willie Wartaal pakt hierbij de rol van reporter.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie