PR-campagne Kaan’s Stream Store van ABN Amro wint Global Sabre Award 

Samenwerking met Newslab krijgt erkenning met 13e plaats van beste campagnes ter wereld, bij meer dan 5000 inzendingen.  

Still uit de Kaan's-video
ABN Amro,

De PR-campagne van ABN Amro voor Kaan’s Stream Store is afgelopen nacht in het bekende Watergate Hotel in Washington bekroond met een mondiale Sabre Award. Kaan’s Stream Store won de award  omdat het werd gekozen  tot de beste 40 campagnes wereldwijd uit meer dan 5000 inzendingen uit Noord-Amerika, EMEA, Asia-Pacific, Latijns-Amerika, Zuid-Azië en Afrika. 

Gisteren werden alle campagnes gerangschikt van plaats 1 tot en met 40. De campagne voor ABN Amro eindigde uiteindelijk op een verdienstelijke 13e plaats, tot grote tevredenheid van de bank en pr-bureau Newslab. De campagne was de enige Nederlandse gegadigde. De campagne #toocoolforplastics van de Britse supermarktketen Iceland eindigde op de eerste plaats.

De campagne voor ABN Amro is gebaseerd op een concept van Buutvrij. De overige medewerkende bureaus aan deze geïntegreerde B2B campagne zijn ThisPage (digital) en UM (media).

De campagne won eerder de Emea  Sabre Award voor beste B2B campagne. Kaan’s Stream Store scoort niet alleen goed in de categorie PR. Vorige week won de case  nog een Gouden Lovie award en een People's Lovie Award in de categorie Retail en Shopping Websites.

Advertentie
De casevideo van r Kaan’s Stream Store

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie