LOI wil weten: Waar sta jij?

In de campagne vertellen 'echte' mensen wat hun beweegredenen waren om verder te studeren.

Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt daar op in met een nieuwe campagne, die N=5 heeft ontwikkeld.

Na de verhalen die mensen vertellen over hun redenen om verder te studeren, stelt LOI de kijker de vraag: En waar sta jij?.

N=5 maakte naast tv-commercials veertig kortere video’s met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit 'video-content ecosysteem' geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Ook is er een radiocampagne.

De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van het merkthema ‘Groei door'.
 


Credits

Klant: LOI
Bureau: N=5

N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand

LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie