LOI wil weten: Waar sta jij?

In de campagne vertellen 'echte' mensen wat hun beweegredenen waren om verder te studeren.

  • PR
  • 3 January 2018
  • Redactie Adfo Groep

Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt daar op in met een nieuwe campagne, die N=5 heeft ontwikkeld.

Na de verhalen die mensen vertellen over hun redenen om verder te studeren, stelt LOI de kijker de vraag: En waar sta jij?.

N=5 maakte naast tv-commercials veertig kortere video’s met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit 'video-content ecosysteem' geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Ook is er een radiocampagne.

De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van het merkthema ‘Groei door'.
 


Credits

Klant: LOI
Bureau: N=5

N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand

LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot

Advertentie