McCann Relationship Marketing onderdeel vdBJ

McCann Relationship Marketing, de gespecialiseerde DM/CRM-tak van McCann-Erickson, maakt vanaf 1 februari onder de naam BJ/MRM deel uit van vdBJ/Communicatie Groep (BJ/Groep).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De BJ/Groep versterkt en verbreedt zich op het specifieke terrein van Customer Relationship Management. BJ/MRM zal worden gemanaged door Marlies Maasdam (voorheen onder meer KPN, Novib, TBWA/Direct Company, WNF en NCRV). “Het is een logische stap voor de groep”, aldus Sak van den Boom, voorzitter van de directie van de BJ/Groep. “Met de uitbreiding van BJ/MRM is de BJ/Groep in staat klanten op het brede terrein van CRM te servicen en geïntegreerde oplossingen aan te bieden. Met de kennis en ervaring die we nu in huis hebben kunnen we er samen met onze klanten voor zorgdragen dat CRM een succesvolle realiteit wordt.”

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie