Postorderhoax

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

"Wehkamp opent geen winkel aan de P.C. Hooftstraat zoals het merk in eerdere persinformatie vermelde. Alle commotie bleek een PR stunt te zijn. Voor ons reden om de persberichten van Wehkamp niet meer te vertrouwen.", aldus een duidelijk gepiqueerd bericht op het Modeblog voor de Modebewuste vrouw. De persinformatie had al wel gemeld dat het ging om een tijdelijk initiatief, maar dat het"verkooppunt" een limousine bleek te zijn waar een aantal modellen met Ipads in zaten, waarmee je als je dat zou willen, gezeten in de limousine online bestellingen kon doen op de internetsite, dat hadden ze er maar even niet bij vermeld.

Ondertussen praat corporate reputatiemanager en Wehkamp woordvoerder Dirk van den Bogaart op recht wat krom is, en vraag ik me af of de reputatie van het postorderbedrijf bij een actie als deze uiteindelijk gebaat is. Want de redactie van het Modeblog zal vast niet de enige zijn geweest die zich gebruikt voelde door deze actie.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie