Ray-Ban toont stad door roze bril

In een nieuwe campagne voor gekleurde brillenglazen van Ray-Ban krijgen Belgische trampassagiers de kans hun stad om in een heel ander licht te zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Trams in verschillende Belgische steden werden in samenwerking met DDB Brussels omgetoverd in zogenaamde 'Ray-Ban Test-Drive Trams', waarbij de ruiten werden vervangen door gekleurde Ray-Ban glazen.

Van hemelsblauw tot felroze, door de tramruiten kunnen passagiers ervaren hoe de stad eruit zou zien door één van de gekleurde Ray-Ban brillen.

Inspelend op de trend van fotofilters als Instagram, roept Ray-Ban passagiers op om de foto's die ze door de gekleurde ruit gemaakt hebben de delen onder de hasthag .

Kijk voor de gehele campagne op www.nofilterjustrayban.com

Credits:
Campaign:
Agency: DDB Brussels
Client: Ray-Ban Belgium (Luxottica Group)
Marketing Manager: Dagmar Sleuwaegen
Creative Director: Peter Ampe
Creation: Gertjan De Smet
Strategic planner: Maarten Van Daele
Head of Digital: Geert Desager

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie