Sabre Awards voor Coebergh, Fleishman, Edelman en Nederlands kweekvlees

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Holmes Report heeft gisteren in Londen de Sabre Awards uitgereikt, voor een publiek van meer dan 720 mensen. Drie Nederlandse bureaus gingen met een Sabre Award naar huis, terwijl ook de Universiteit Maastricht in de prijzen viel voor de pr-campagne rond het kweekvlees, waarvan een hamburger werd gebakken.  Ogilvy PR London was het begeleidende bureau daarbij.

Er waren in totaal  2500 inzendingen in ruim tachtig categorieën. Er waren zeven Nederlandse inzendingen die waren genomineerd voor diamant of goud. Ter vergelijking: in 2012 waren er nog 16 nominaties van Nederlandse inzendingen.

CoeberghPR won met de virale videocampagne &;Laughing Tram Man&; van Rituals Cosmetics in de categorie brandbuilding + fashion & beauty.

Fleishman Hillard Nederland won in de categorie consumer electronics voor het ‘New light on old masters’, een samenwerking tussen Philips en het Rijksmuseum.

Universiteit Maastricht won dus met het zogeheten Project Patty - The Burger That Will Change the World. Edelman Nederland werd uitgeroepen tot Bureau van het Jaar in de Benelux

Wel genomineerd, maar niet in de prijzen vielen Coopr met MTV, Hill+Knowlton Strategies met Marlies Dekkers Group, Glasnost met de Rabobank Future of Farming, en MSL met het ministerie van Economische Zaken.

Foto: het team van Edelman ontvangt de Sabre Award uit handen van Paul Holmes, rechts 

In het komende nummer van Communicatie Magazine brengen we een uitgebreide reportage over de uitreiking van de Sabre Awards.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie