Premium

Twee Grand Prix J. Walter Thompson Amsterdam voor The Next Rembrandt

De zegetocht van J. Walter Thompson Amsterdam gaat ook woensdagavond voort.

Met The Next Rembrandt voor ING kreeg het Amsterdamse bureau een Grand Prix in Cyber (financial products and services). In Cyber was er ook nog zilver voor dezelfde campagne.

DDB & Tribal Amsterdam wist met Vodafone Smart Jacket voor Vodafone geen Leeuw te pakken.

In Lions Innovation Creative Data kreeg J. Walter Thompson Amsterdam met The Next Rembrandt voor ING ook een GP. Het behaalde ook nog eens twee keer zilver en een keer brons.

Verder kreeg J. Walter Thompson Amsterdam voor het prestigieuze Rembrandt-project ook nog een aparte ‘Innovation Lion’.

In Media was TBWA\Neboko (How charities became donors/Free a girl en met de McTrax placemat voor McDonald’s) drie keer op de shortlist terechtgekomen, maar men won niks. Ook Starcom met Heineken Bond Spectre voor Heineken viel buiten de prijzen.

Mobile
Ook in Mobile geen Leeuwen voor Nederland. Daar waren 2x DDB & Tribal Amsterdam met Vodafone Smart Jacket voor Vodafone en Achtung!mcgarrybowen met KLM Layover with a local voor KLM genomineerd.

Zestien Leeuwen
Nederland heeft nu zestien Leeuwen te pakken, allemaal in handen van J. Walter Thompson Amsterdam, waarvan 2 Grand Prix, 3 goud, 6 zilver en 4 brons en één Innovation Lion. Vijftien Leeuwen zijn voor The Next Rembrandt en één voor Het Parool.


 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie