Via verschillende ogen kijken naar de nieuwe wereld van de NPO

Being There ontwikkelde de campagne voor video on demand platform NPO Start. Krijn van Noordwijk regisseerde de film.

NPO Start is de opvolger van Uitzending Gemist. Het platform bouwt daar op voort, maar er is gewerkt aan de functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid. NPO Start biedt cross device kijken, meer content en verder terugkijken. 

NPO Start leert – net als Netflix – van je kijkgedrag en moet daarmee veel persoonlijker worden dan de eerdere VOD-kanalen van de NPO. 

Campagne
De campagne introduceert NPO Start als het startpunt voor wat jij wilt kijken. 'Op NPO Start bepaal jij wat je ogen, waar en wanneer, binnenlaten.'

 



Krijn van Noordwijk regisseerde de film waarin we via verschillende ogen naar de nieuwe wereld van de NPO kijken. Naast de multimediale campagne is er ook een feature ontwikkeld waarmee je ‘door de ogen’ van BN’ers kunt kijken. Een soort mini-Zomergasten waarbij je online wordt uitgenodigd om de persoonlijke playlist van een BN’er te bekijken, zoals Sophie Hilbrand.

Being There was verantwoordelijk voor de naam, positionering, campagne en in-app features, in nauwe samenwerking met het NPO-team.

Credits:
Bureau: Being There
Concept & productie: Stef Jongenelen, Yona Hümmels
Account: Lonneke Grotenhuis
RTV-producer: Marga Bierema
Strategie: Robrecht Stoekenbroek & Mijntje Cuijpers
Verantwoordelijk klantzijde: Youssef Eddini, Vivian Josephy, Myreille Dekkers
Productiemaatschappij: HazazaH
Regisseur: Krijn van Noordwijk
Postproductie: The Ambassadors
Eindanimatie: Joris Blomjous
Geluidsstudio: Soundcircus
Muziek: Rutger Reinders

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie