Vice en Diageo maken spraakmakende verhalen over 'fine drinking' voor de moderne Yup

VICE en World Class, het luxe segment binnen drankenconcern Diageo, zijn een samenwerking gestart.

  • PR
  • 17 December 2015
  • Redactie Adfo Groep
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Diageo en VICE gaan een wereldwijd contentpartnership aan. De samenwerking richt zich op het delen van &;spraakmakende verhalen over fine drinking voor een ambitieuze stedelijke doelgroep&;. De samenwerkende partijen: &;Het is een samenwerking over het waar, wat en hoe je drinkt.&;

Startpunt van het project, zo meldt VICE, is een video op de foodsite waarin wereldberoemde chef Ken Addington van restaurant Five Leaves in Brooklyn laat zien hoe de perfecte brunch niet compleet is zonder een Ketel One Bloody Mary.

Daarnaast werd de video &;5 Steps to a Bloody Mary Brunch&; (zie hieronder) geproduceerd. In de woorden van VICE &;een entertainmentvariant op de klassieke how to-video’s&;, die de kijkers de wereld intrekt van World Class.

In de komende zes maanden zal VICE nog meer content ontwikkelen die past bij de World Class-doelgroep van Diageo, en dit gebeurt behalve in Nederland ook in de UK, US, Brazilië, Australië, Duitsland, Spanje en Mexico, en op WorldClass-VICE.com.

Advertentie