3sixtyfive komt met comebackcampagne voor Canei

Een ode aan de roots van Canei, waarin de Italiaanse cultuur een grote rol speelt.

Het influencerduo Blonde Tigers is het komende halfjaar ambassadeur voor het vernieuwde Canei: Frizzante Originale.

Bij deze herintroductie keert het merk terug naar de plek waar het begon: Italië. Canei roept de doelgroep hierin op om van alledaagse momenten te genieten en het leven te vieren. Op het online magazine La Vita Frizzante en bijbehorende sociale kanalen zijn vanaf nu verhalen, avonturen en tips te vinden voor een lifestyle met een Italiaans tintje.

Blonde Tigers
Influencers Vita en Elise krijgen als ambassadeurs een prominente rol in de campagne. Zij nemen Frizzante Originale mee in hun leven op YouTube en Instagram en hun avonturen zijn terug te vinden op La Vita Frizzante. De Blonde Tigers maken ook deel uit van merkactivaties en evenementen. Zo waren de zussen al te zien op Mysteryland en Strandfestival Zand.

3sixtyfive
Canei koos 3sixtyfive om de contentstrategie te ontwikkelen en uit te rollen voor het online magazine en de sociale kanalen. De campagne is een gezamenlijke inspanning van meerdere bureau's binnen de Endeavour Group waartoe 3sixtyfive sinds 2017 is toegetreden. Zo is Pixelindustries verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het online magazine, DBOM voor de online advertisingcampagne en verzorgt Hellodialog de emailmarketing.

Canei: Frizzante Originale is vanaf heden verkrijgbaar bij Jumbo en diverse SuperUnie-leden.

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie