Premium

Ex-creatieve directie FHV keert terug naar Indie

Emilio de Haan en Rogier de Bruin werkten begin van de eeuw bij het later in Indie omgedoopte S-W-H.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een maand nadat bekend werd van  (foto: midden) en  (foto: links) als creative directors van FHV BBDO, kondigen ze aan terug te keren naar wat ze een ‘oude liefde’ noemen: Indie.

Zo is het gegaan, vertellen ze: ‘Na een paar gesprekken met Lode en Chris vonden we de keuze niet zo moeilijk meer. De collectieve ambitie, energie en mooie lokale én internationale klanten maken het een heel aantrekkelijk verhaal.’

Het duo werkte in het verleden al voor het bureau van Lode Schaeffer en maakten daar -  toen nog afzonderlijk van elkaar - bekroond werk voor Bavaria, Sportlife en Sensoor.

Bij FHV BBDO wonnen De Haan en De Bruin tientallen awards, onder meer voor Hi, Lay’s en Zilveren Kruis.

De nieuwe creative directors van Indie worden herenigd met account director  (foto: rechts), die een korte uitstap maakte van FHV BBDO naar Selmore. Samen waren de drie verantwoordelijk voor Hi en Lay’s.    

 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden
Advertentie