Targetoo opent vestiging in Berlijn

Mobile DSP pionier gelooft in de kracht van specialisatie.

  • Privacy
  • 21 September 2016
  • Redactie Adfo Groep

De opening van de Berlijn vestiging is in lijn met de groeistrategie van ">Targetoo. In die strategie staat de inzet van locale expertise centraal, verklaart Isua Botman, oprichter van Targetoo. &;We kennen de premium publishers en zijn inmiddels aangesloten op drie ad-exchanges met veel Duitse inventory.’

In de realtime biddingmarkt vindt momenteel een consolidatieslag plaats. &;De gespecialiseerde DSP&;s komen daarin als winnaars bovendrijven&;, stelt Botman. &;De mobile RTB-markt is dusdanig complex dat kennis de nummer één asset blijkt. Platforms die actief zijn in alle disciplines worden ingehaald door de pure specialisten.&;

Dat niche platforms hun positie sterker zien worden is typerend voor (mobile) realtime-bidding. Maar ook video- en performance advertising zijn disciplines die volgens Botman beter uit de verf komen bij gespecialiseerde platforms dan bij allround platforms. &;Minder goede platorms blijven alleen overeind door gebrek aan transparantie en onwetendheid bij de klant.&;

Advertentie