Premium

We Are Pi lanceert campagne ‘Wrangler vs. Wrongler’

De nieuwe campagne is het eerste werk van het Amsterdamse bureau na het winnen van de Europese pitch in 2014.

  • Privacy
  • 8 September 2015
  • Sander Beekman
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Met de campagne lanceert de nieuwe herfst- en winterlijn. Daarnaast vormt de campagne de aanloop voor het nieuwe consumentenplatform Wrangler Born Ready.

Het jeansmerk wil met de campagne mensen motiveren tot een &;betere&; lifestyle, uiteraard op de Wrangler-manier. Dat doet Wrangler door op afbeeldingen twee tegenovergestelde lifestyles naast elkaar te zetten. &;We willen ons fans en nieuwe consumenten inspireren om het leven én de ziel van het merk te vieren&;, aldus Ilaria Pasquinelli, brand marketing lead Wrangler Europe.

De campagne is te zien op sociale media en ‘out-of-home&;-uitingen door heel Europe. Het geïntegreerde mediaplatform Wrangler Born Ready wordt tegen het einde van september gelanceerd.


Credits
Klant: Wrangler Europe
Marketing lead - Ilaria Pasquinelli

Bureau: WE ARE Pi
Business Lead – Alex Bennett Grant
Creative Director - Barney Hobson
Creative Director - Rick Chant
Design Director - Nessim Higson
Art Director – Kaz Salemink
Strategy Director - Jessica Perri
Strategist - Andrea Van Den Bos
Executive Producer – Kimia Farshidzad
Producer - Ekaterina Golovkina
Project manager – Ambar Surastri
Account Executive – Hollie Beever
Production - Pi Production

premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie