Adfo Groep lanceert exclusieve online content

Leden van Adformatie krijgen dagelijks toegang tot speciale online content, herkenbaar aan de sleutel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

We maken weer een belangrijke stap in de vernieuwing van Adformatie.nl. Bij een deel van de artikelen staat vanaf 25 april een sleutel, het symbool voor content die alleen voor abonnees van Adformatie toegankelijk is. Het gaat om het laatste nieuws, de duiding daarvan, interviews en artikelen uit de magazines. Een ander deel van de artikelen, zoals alle blogs en algemeen nieuws, blijft toegankelijk voor iedereen.

De afgelopen periode heeft het hele team van Adfo Groep hard gewerkt aan de transitie van Adformatie tot volwaardig crossmediaal platform. Een kleine terugblik: vorig jaar juni werd het magazine gerestyled. In december werd , waarvan .

De nieuwsbrief kreeg een nieuwe look in lijn met het design van de site. De nieuwsbrieven bevatten vanaf nu, naast meer generiek nieuws, ook altijd een aantal berichten die alleen voor leden toegankelijk zijn.

En de en zijn live gegaan, zodat abonnees altijd toegang hebben tot het magazine, ook als ze de printversie even niet bij zich hebben.

Willem Sijthoff, directeur Adfo Groep, verwoordt deze week in een interview in Adformatie waarom mensen moeten gaan betalen voor een abonnement: ‘Daar hoeven we niet ingewikkeld over te doen: ons businessmodel functioneerde niet meer. Gratis verspreiding door middel van controlled circulation werkt als je blad vol staat met advertenties, en die tijd is helaas voorbij. Daarom schakelen we nu over op het model vrijwel alle andere media hanteren: een combinatie van advertenties en betaalde abonnementen.’

Klik voor het interview met Willem Sijthoff.

De strategie die is gekozen is voor de Nederlandse markt wel uniek: one price does it all. Dit houdt in dat leden toegang krijgen tot alle content, ongeacht het mediumtype: print, online, mobiel of via de smartphone. Abonnementen op een enkel medium bieden wij dus niet aan. Sijthoff: ‘Wij geloven dat deze strategie de juiste is, omdat 90% van onze doelgroep aangeeft bij voorkeur alle mediatype te willen gebruiken. Zij zien juist in de optelsom van de verschillende media de ideale mix. En daarom hebben we voor deze heldere en simpele strategie gekozen.’

Afhankelijk van jouw situatie kun je op de volgende manieren toegang krijgen tot exclusieve content:

Deze en andere veel gestelde vragen en antwoorden hebben we op een rijtje gezet op . Daar is ook het mailadres en het nummer van klantenservice te vinden.

Susanne van Nierop –

Astrid Prummel -

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie