Havas Group introduceert 'volledig transparante programmatic oplossing'

De communicatieholding komt met de Client Trading Solution (CTS).

Havas claimt dat dit een programmatic oplossing is waarmee klanten 'volledig inzicht in en controle over hun campagnes krijgen'. Ze kunnen programmatic aankopen op één plek volgen en controleren. 

Dominique Delport, Global Managing Director van Havas Group (foto), heeft CTS vandaag in Amsterdam officieel gepresenteerd tijdens het IAB Interact event. 'Als je bedenkt dat 75 procent van de marketeers zegt zich zorgen te maken over de mate van transparantie in programmatic trading*, dan is de Client Trading Solution een ware doorbraak. Voor het eerst kunnen we iets aanbieden dat klanten volledige zichtbaarheid én controle biedt. Iedere adverteerder die CTS gebruikt, ziet exact wat zich achter alle programmatic oplossingen afspeelt, met volledige transparantie. Daarmee zijn wij in staat om hand in hand samen te werken met onze klanten en de beste strategieën voor hun ondernemingen op te bouwen.'

Control tower
CTS fungeert als een control tower, die klanten een volledig inzicht op alle trading desks en voor alle DSP’s en providers moet bieden: programmatic mediaplanning, onderhandelingen met partners, ad serving, campagne-setup, monitoring, optimalisatie en rapportage – binnen een 'volledig onafhankelijk en technologisch begrijpelijk systeem'. 

Volgens Thijs Muller, CEO Havas Media Group Amsterdam, maakt het systeem kosten binnen programmatic marketing inzichtelijk en vergelijkbaar. 'Daarmee wordt niet alleen de workflow vereenvoudigd en transparant, maar ook de gehele, complexe industrie.'

Foto: Remydeklein.com
 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie