Klantgerichtheid is geen sprookje in de Efteling

Marketing is zich in de loop der jaren steeds meer bezig gaan houden met instrumenten, technieken, processen en middelen. Het gevaar daarvan is dat de klant uit het zicht verdwijnt. Bovendien is ‘vanuit de klant denken’ achterhaald: klantfocus vraagt om een integrale benadering. De TIAS Masterclass Marketing biedt u daarom een uniek kijkje in de keuken van de een van de meest klantgerichte en inspirerende organisaties in Nederland; de Efteling.

Bij het grootste attractiepark van Nederland zit ‘klantfocus’ diep in de haarvaten van de organisatie. U kunt dit zelf ervaren tijdens eerste dag van de Masterclass Marketing. Na een presentatie over klantgerichtheid door Christel Bassing, krijgen de masterclass deelnemers tijdens de Mystery Visit een kijkje achter de schermen in het park.

Prof. Geert Desmet: ‘Het doel van dit programma is om u te inspireren om het contact met de klant te intensiveren en daardoor de bijdrage van marketing aan het bedrijfsresultaat te verhogen. We gebruiken daarbij een mix van actuele academische en praktijk inzichten gekoppeld aan een unieke experience. Op een praktijkgerichte, inspirerende en verrassende wijze leggen we de link naar klantgerichtheid binnen uw eigen organisatie.’

Link naar uw eigen organisatie

Christel Bassing: ‘Hoewel de meeste organisaties een totaal ander product bieden dan de Efteling, is de essentie van klantgerichtheid toepasbaar op iedere organisaties. Daarom laten we de deelnemers in een spiegel kijken en kunnen ze tips en praktische handvatten vanuit de Efteling vertalen naar hun eigen organisatie. Deelnemers leren dat klantgerichtheid geen sprookje is, maar een keuze.’

Zelf klantgerichter worden?

Volg op 21, 22 en 23 maart 2016 de masterclass Marketing en leer uw marketing gerichter en rendabeler in te zetten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →