Premium

Nationale Nederlanden-commercial brengt ons terug naar de jaren '80

JWT Amsterdam ontwikkelde de film voor de nieuwe 'Pensioen Ophelder Service'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de commercial zien we Erik Eizinga door de jaren heen meerdere baantjes hebben, van krantenjongen tot scheepsontwerper. De rauwe intro van Herman Brood&;s Saturday Night geeft de commercial een Hollands en bijna nostalgisch tintje.

De wil met de service de onduidelijkheid rondom zogenoemde &;pensioenpotjes&; onder de aandacht brengen. Wie meerdere banen heeft gehad, kan verschillende pensioenpotjes hebben opgebouwd. De &;Pensioen Ophelder Service&; laat je zien of het interessant is om ze samen te voegen.

Naast de tv-commercial, worden ook radiocommercials, online banners en pre-rolls ingezet en wordt er een . De campagne is deze week van start gegaan.

Credits
Bureau: JWT Amsterdam
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Bas Korsten
EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Jan Bouts
STRATEGY DIRECTOR: Hans van Gils
SR. CREATIVE ART: Tibor van Ginkel
SR. CREATIVE COPY: Joep Drummen
BUSINESS DIRECTOR: Marcel Buining
SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker
SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij, Mariska Fransen
DIGITAL DIRECTOR: Jesse Houweling
SR. UX DESIGNER: Joeri Kiekebosch
PRINT PRODUCER: Michael Leguijt

KLANTVERANTWOORDELIJK
Directeur Marketing: Edwin Smaal
Hoofd Branding: Hans van Avendonk
Brandmanager: Alessio Tilocca
Brandmanager: Chantal Moreau-Peeters
Productpropositieontwikkeling: The USP Company
PRODUCTION COMPANY: Pinkrabbit
DIRECTOR: Ismael ten Heuvel
DOP: Rutger Storm
Producer: Thomas Rohde/Jony van Hees
Offline edit/Editor: Martin Heijgelaar
Online montage: Glassworks
Artwork animatie: Glassworks
Geluidsafwerking: Kaiser Sound Studios
Muziek: Good Sounds
Postproduction key visual: Magic

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie