Plus Supermarkten naar J. Walter Thompson Amsterdam

De retailer werkte vanaf 2012 samen met het opgedoekte Doom&Dickson.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

J. Walter Thompson Amsterdam heeft samen met Plus de nieuwe marketing- en communicatiestrategie van de supermarktketen ontwikkeld. Er wordt nu gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.

Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie, zegt dat Plus momenteel &;de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland&; is. &;We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.&;

Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam: &;Plus is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. Ze heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om PLUS te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken.&;

In vertrok Plus Retail als klant bij Doom&Dickson. Het bleek meteen ook het einde van het bureau. kondigde Doom & Dickson aan dat per 1 oktober de bedrijfsactiviteiten te staken. 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie