Tempo-Team op zoek naar nieuw reclamebureau

Tempo-Team was jarenlang klant bij TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tempo-Team nodigt geïnteresseerden uit voor een kennismaking. Bureaus mogen de kennismaking naar eigen smaak invullen. Dus van een standaard bureaupresentatie tot een creatieve invulling van het merk.

Reclamebureaus kunnen zich aanmelden voor donderdag 14 januari 2016 door een mail te sturen naar of , waarna een uitnodiging volgt tot kennismaking in de periode eind januari/begin februari.

Janine Bos, directeur marketing en communicatie van Randstad Nederland: &;Bij de keuze van een bureau is naast de klik uiteraard creativiteit en ervaring bepalend. Heeft het bureau een visie op onze markt en hoe denkt het impact te maken op onze doelgroepen?  We werken met ons team graag met een bureau dat uitdaagt en het mooie -en tikkeltje brutale- Tempo-Team verder brengt.&;

Joost Heeroma voegt toe: &;We vonden de merken Randstad en Tempo-Team binnen de groep te veel op elkaar gaan lijken, dat willen we nu uit elkaar halen. Daar past een verfrissende kijk bij. Dat betekent overigens niet dat TBWA\Neboko niet alsnog langs kan komen. Er komt dus een pitch, maar op een andere manier. Nu zien bureaus die na het pitchproces niet worden gekozen toch hun idee vaak in de uiteindelijke campagne terugkomen. Dat willen we niet, dus komen we nu niet met een uitgebreide opdracht. Bureaus en creatieven mogen langskomen voor een kennismaking.&;

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie