Tien finalisten Start-up Academy Cannes

De Start-up Academy beleeft zijn debuut tijdens Lions Innovation.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er waren honderd inzendingen, waaruit tien start-ups werden gekozen door een panel (in samenwerking met R/GA).

1. LISNR - Cincinnati, OH, USA
A new communication platform that uses high frequency audio tones to interact with devices.

2. eBrandValue - Mountain View, CA, USA / Istanbul, Turkey
Integrates sales and marketing data with social signal management, enabling marketers to interrogate social data to increase the value of a brand and sales in real time.

3. MOSH. - New York, USA / Sydney, Australia
New digital platform for brands, artists, and causes that strengthens engagement with fans and customers.

4. Ingenious Smart Home - Istanbul, Turkey
Plug-and-play system designed to control home energy consumption through learned behaviour.

5. Laurel & Wolf - Los Angeles, CA, USA
Online interior design marketplace that makes professional interior design affordable and accessible.

6. Narratively - Brooklyn, NY, USA
Multimedia publication and content studio devoted to untold human stories.

7. Chargifi - London, UK
Wireless power transmitters providing a platform for interaction in public spaces.

8. In Loco Media - Recife, Brazil
Indoor location technology combined with a targeted adtech platform.

9. White Ops - New York, NY, USA
Pioneer in online advertising fraud detection.

10. SnowShoe Stamp - Madison, WI, USA
Creates small pieces of plastic that serve as physical keys to engaging digital content on mobile devices.

De deelnemers doen tijdens Cannes mee aan programma met mentorship sessies onder leiding van onder meer R/GA Founder Bob Greenberg, IPG-ceo Michael Roth en Mark D&;Arcy van Facebook.

De winnaar wordt bekend op 26 juni. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie