24/7 beticht PCM van slecht huiswerk

PCM loopt geen advertentie-inkomsten mis als internetgebruikers de homepage van de krantensites omzeilen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Verkoopbedrijf voor internetreclame 24/7, dat

in opdracht van PCM ook buttons en banners verkoopt op de krantensites van

de dagbladuitgever, vindt dat PCM ‘zijn huiswerk niet goed heeft gedaan’.

De belangrijkste klacht in het kort geding tegen Kranten.com blijkt

daarmee onwaar. Dat schrijft de Volkskrant vandaag.

Omdat advertenties willekeurig roteren over de verschillende pagina’s, is

adverteren op de homepage van de kranten niet lucratiever dan op de rest van

de krantensite. PCM-directeur Jan Greven blijft echter van mening dat de

krantensites schade lijden door Kranten.com ‘omdat bezoekers er via

Kranten.com in en uit vliegen’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie