Dit is de tv-commercial waarmee Palm generatie X aanspreekt

Bavaria NV wil het publiek weer warm maken voor het Belgische bier.

Bavaria, dat in mei Palm Belgian Craft Brewers overnam (naast Palm ook de merken Cornet, Rodenbach en Estaminet), maakte begin juli bekend fors te investeren in de Palm-bieren. Naast de modernisering van de Palm-brouwerij in Steenhuffel kregen verschillende bieren een nieuwe uitstraling. De nieuwe tv-campagne is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm.

In de nieuwe tv-campagne (bureau: These Days Antwerpen) staat de campagneslogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmpje’.

Actief ontspannen met Palm
In een eerder artikel vertelt Kristof Ampe van Bavaria wat de bedoeling is van deze nieuwe campagne. De doelgroep van Palm is generatie X, geboren tussen 1961 en 1980, thans dus tussen 37 en 56 jaar oud. Ampe: ‘Dat is een doelgroep met veel tijd, maar ook weer niet. Zij hebben er moeite mee om hun tijd op de juiste manier in te delen, de balans te vinden tussen werk, gezin, sport en even achterover leunen, genieten met een glas bier. Mensen die zich actief ontspannen.’

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie