Gooisch..als lifestyle start commerciële samenwerking met Audax Publishing

'Wij zijn nu officieel het grootste tijdschriftenportaal', zegt Audax-directeur Ivo Janssens.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De samenwerking van Audax met de glossy Gooisch..als lifestyle betreft ook internetmuziekzender Gooisch Music. ‘Naast de uitbreiding van het portfolio , waarmee beide uitgeverijen een breed bereik op het gebied van mannen- en vrouwenbladen hebben, kunnen wij sinds kort de klant ook communicatiemogelijkheden op televisie bieden. Nu Gooisch zich ook aansluit hebben we een groter bereik voor onze klanten. Wij zijn nu officieel het grootste tijdschriftenportaal’, zegt Audax-directeur Ivo Janssens.

Ook voor Gooisch biedt de commerciële samenwerking met Audax Publishing verruiming van de perspectieven, zegt uitgever Peter Contant. &;We hebben met Audax een duidelijke commerciele strategie voor ogen, die moet leiden tot een verbreding van de salesactiviteiten. Ook passen hier nieuwe branded modellen in die onze adverteerders meer mogelijkheden gaan geven op de diverse aan Gooisch gelieerde platformen.&;

Audax Publishing is uitgever van de titels Vriendin, Santé, Party, Royalty en Weekend. Ook tijdschrift Glossy behoort weer tot het porfolio.

In september kondigde Audax een commerciële samenwerking aan met , uitgever van entertainment: content, films, tv-programma’s en de tv-zender ONS, voorheen Nostalgienet.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie