GVR Café belicht relaties bureau/klant

Het GVR Café staat a.s. maandagavond in het teken van bureau/klantrelaties in een steeds wisselend medialandschap waarin nieuwe communicatiemogelijkheden elkaar snel opvolgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hamvragen daarbij zijn: ‘Is een geïntegreerde aanpak in zo’n communicatiemarkt nog wel haalbaar’ en: ‘Kunnen (oude en nieuwe) bureaus en (oud en nieuwe) adverteerders nog wel goed samenwerken’.

Er zijn korte inleidingen van Michiel Deurwaarder, hoofd marketingcommunicatie bij Virtual Affairs, Peter van Leeuwen, strategy director van Result DDB, Lucas Mol van Scaramea en Luc Schram, hoofd marktcommunicatie personenwagens bij DaimlerChrysler. De discussie met de inleiders en de zaal wordt geleid door Hugo Kruyt van Chemistry.

Het GVR Café-nieuwe-stijl heeft kennisverbreding als doelstelling, en entameert discussie over actuele ontwikkelingen in het communicatievak. De bijeenkomst begint op 11 december om 18.00 uur in comedianclub Toomler, naast het Hilton Hotel in Amsterdam. Het GVR Café, georganiseerd in samenwerking met Adformatie, Mastwijk Consultancy en Virtual Affairs, is voor leden gratis. Niet-leden betalen ‒50 (inclusief drankjes). Men kan zich opgeven via

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie