Intertoys duikt in de belevingswereld van kinderen: ‘Barbie kan best in een Lego-huis wonen’

Dit is de nieuwe campagne van de speelgoedwinkel

Speelgoedwinkel Intertoys komt met een nieuwe commercial op tv en online. De commercial werd bedacht en gemaakt door bureau Natwerk.

Geen regels
‘De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien’, vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. ‘En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.’

De commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys speelboek binnenstebuiten gekeerd. “Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind.’

Creditlijst
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creatie: Natwerk
Productie: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand
Music & Sound Design: Soundcircus

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie