JWT Amsterdam’s School for Justice wint Black Pencil

De campagne wint bij New York’s D&AD Impact Awards

Bij de D&AD awards worden campagnes bekroond die een verschil maken in de wereld.

J. Walter Thompson’s Amsterdam’s ‘School for Justice’ campagne voor goed doel Free a Girl won in de categorie Education. Op de School for Justice krijgen slachtoffers van kinderprostitutie een opleiding tot advocaat en openbaar aanklager. Zo kunnen zij de criminelen die verantwoordelijk zijn voor hun uitbuiting vervolgen.

De prijsuitreiking was gisteravond in New York. Naast J. Walter Thompson Amsterdam wonnen McCann New York’s ‘Fearless Girl’ en McCann World Group India’s ‘The Immunity Charm’ een Black Pencil.

Bas Korsten, Creative Partner, J. Walter Thompson Amsterdam: 'Mensen moeten soms lachen als je zegt dat ideeën de wereld veranderen. Maar de School for Justice in India - en het andere vanavond winnende werk – zijn hiervoor het levende bewijs.'

Eerder won School for Justice goud in Cannes.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie