Lexa.nl lanceert nieuwe strategie en merkcampagne

Little Details, Great Stories maakt online daten weer persoonlijk

De nieuwe strategie van Lexa.nl is erop gerichtd om de Nederlandse singles op een meer persoonlijke manier bij elkaar te brengen. Met nieuwe features, zoals een Spotify plug-in en virtuele dating coach Lara Bot, in zowel de (web)app als op de website, geeft de datingservice singles nieuwe manieren om meer te weten te komen over een potentiële date.
 
Little Details, Great Stories gaat in heel Europa tegelijkertijd op verschillende kanalen van start. De campagne begon tweede Kerstdag op tv en online en zal begin 2018 ook op de radio te horen zijn. De geïntegreerde campagne blijft zich in de loop van 2018 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits op de verschillende kanalen.

Credits
Verantwoordelijke bij Meetic: Alexandre Lubot, Emilie de Feauterau, Julie Deffontaines, Sophie Ak Gazeau, Roelijne Peters 
Reclamebureau: MARCEL
Creatie: Jules Jolly, Maoré Vallejo
Copywriter: François Guyomard
Strategische planning: Séverine Bavon, Léoda Esteve
Inkoop: Sébastien Jauffret, Berangere Schehl, Philippe Franc
Social: Loris Bernardini, Anh-Dao Lepinaux, Julien Petit
TV productie: Cléo Ferenczi, Corretin Harran

 

 

Advertentie