L’Oréal in Nederland eerste adverteerder op datingapp Happn

In samenwerking met mediabureau Zenith en McCann zet L’Oréal Nederland Miss Baby Roll in.

Happn is een datingapp die zich richt op het matchen van gebruikers die op dezelfde locatie zijn geweest. Flirten heeft op deze app de focus, net als de nieuwste mascara van L’Oreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll, 'waarmee in een oogopslag een flirty look kan worden gerealiseerd'.

Zenith en McCann Amsterdam zijn op zoek gegaan naar een nieuw en impactvol medium dat binnen dit concept valt. Flirten anno 2017 doet men via datingapps en daarom was de match voor deze campagne snel gemaakt. 

'De doelgroep voor deze campagne bestaat uit jonge vrouwen die op zoek zijn naar een flirty look', vertelt Tale Meester van Zenith. 'Met de naam, Miss Baby Roll, heb je al een personalisatie die kan worden ingezet op Happn. Zo hebben we een profiel om het product gebouwd. Miss Baby Roll deelt haar geheimen met vrouwen op Happn en legt uit hoe je het beste een flirty look kan realiseren. Wanneer je haar liket, deelt Miss Baby Roll in een chatbericht haar geheim met een link en call-to-action om het product direct aan te schaffen.'

Grote mascaracampagne

Amber van Veggel van L’Oréal Nederland noemt de Mega Volume Miss Baby Roll lancering één van de grotere mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris. 'We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatie uitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. In Happn vonden wij de perfecte match om deze look tot leven te wekken op een moment waarop het daadwerkelijk relevant is voor haar, namelijk tijdens het flirten.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie