Nieuwe opinietitel mikt op 30.000 abonnees

De titel in het opiniesegment van Joshua Livestro komt er. Het wordt een site met 'topcommentatoren' en eigen reportages. In eerste instantie heeft de site 5.000 betalende abonnees nodig, maar de ambitie is 30.000.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De in Engeland wonende politiek activist, columnist en publicist – hij is onder meer eigenaar van website - kondigde  tegen Adformatie al aan dat hij met een opiniërende titel wilde komen, een soort &;rechtse Groene Amsterdammer&;. Vandaag maakt hij

Volgende week wordt de site gelanceerd en dan worden ook de naam en de abonnementsprijs bekendgemaakt. &;Het doel van de lanceercampagne is simpel: minstens 5.000 mensen moeten een abonnement nemen, dan kunnen we van start. We is in dit geval een indrukwekkende groep topcommentatoren en geoefende journalisten. Die gaan samen een site verzorgen die kwaliteit en verdieping centraal stelt, met originele columns, longreads en televisieproducties. Het uiteindelijke doel is om door te groeien richting 30.000+ abonnees zodat we de middelen hebben om naast een prachtige opinie en commentaarsite ook een eigen online televisiekanaal te beginnen, met onderscheidende reportages, nieuwsprogramma&;s en talkshows. Over het nieuws dat u werkelijk bezighoudt.&;

Een aantal bekende mensen had al hun medewerking toegezegd, onder wie politicus Frits Bolkestein en publicist/historicus Thierry Baudet. Gisteren meldde dat &;hun&; Annabel Nanninga adjunct-chef wordt.

Advertentie
advertisement
Advertentie