SAN Jaarboek 2009: ‘Terug naar de essentie’

SAN-voorzitter Jan Paul van Heemskerck heeft vorige week donderdag het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2009 uitgereikt. Het thema is ‘Terug naar de essentie’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens een bijeenkomst met juryleden, sponsors en relaties reikte Van Heemskerck (foto rechts) in het congrescentrum van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht het eerste exemplaar uit aan prof. dr. Carl Rohde van de Universiteit Utrecht. Het naslagwerk met de ingezonden campagnes uit het jaar 2009 telt 337 campagnes op 496 campagnepagina’s.

Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van de jurysessies. De nominatieronde is op 16, 17 en 18 maart. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de ingezonden campagnes. De uitslag van de genomineerden staat vanaf 25 maart op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie