TDE en Fingerspitz spelen samen in digital sportmarketing

Sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven slaat de handen ineen met Fingerspitz Online Marketing uit Breda.

De bureaus starten een gezamenlijk team van specialisten op het gebied van online marketing, gericht op kennisdeling en het versterken van elkaars campagnes. Met deze combinatie wordt ingesprongen op de groeiende vraag uit met name de sportmarkt.
 
'De kern van onze dienstverlening bestaat uit de koppeling van technologie aan sportmarketing. Dat doen we door het ontwikkelen van platformen en het volledig verzorgen van social media management. Maar we zien ook volop kansen in zoekmachine marketing, web analyses en display advertising.  Door de samenwerking met Fingerspitz kunnen we nu het volledige scala bieden', zegt Lennart Boven (foto), manager TDE.
 
TDE is een joint venture van Triple Double sportmarketing en E-sites. Het bureau bedenkt en ontwikkelt digitale platformen, activaties, apps en social media content voor onder meer Opel, Ziggo Sport Totaal, Under Armour, Cannondale, Atletiekunie en MatchDayTV.
 
Het online marketingbureau Fingerspitz zet zich in voor merken als AA Drink, AutoTrack en Deutsche Post. Fingerspitz is actief in onder meer web analytics, zoekmachine marketing en programmatic buying. Het bureau investeert in het vergaren van kennis en ontwikkelt eigen tools met het doel om nog meer rendement uit advertentiekanalen te halen.
 
Eind vorig jaar werd Fingerspitz bekroond met twee Dutch Search Awards en onlangs is het bureau uitgeroepen tot beste tradingsdesk in de Emerce100. Jaap Jacobs, managing director: 'Fingerspitz is een echte performance speler, de samenwerking met TDE versterkt ons in creativiteit en inspiratie. We zien veel kansen voor online marketing in de sportmarkt en voor automatisering daarvan.'
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie