Premium

Technologie en innovatie centraal in nieuwe ING-campagne

'Vooroplopen' is inmiddels de derde commercial van de bank in de nieuwe collagestijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ontwikkelde na de commercials &;&; en &;&; een nieuwe commercial waarin de bank trots is op &;onze&; vooruitstrevende mentaliteit. Als bank kun je niet achterblijven, waardoor ING de nieuwste technieken toepast zodat ING-klanten de vaart erin kunnen houden.

In de commercial wordt met een kwinkslag verwezen naar nieuwe technieken als 3D-printing en Tinder en wordt er een link gelegd met de nieuwste toepassingen van de bank.

Naast een tv-commercial, bestaat de campagne uit een waarin alle innovaties van ING zijn verzameld, een contentlaag en een radiocommercial.

Credits
Klant: ING Nederland
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve Directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagenmaker
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Regie/Redactie: Bill Tanaka

Klantverantwoordelijk:       
Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie