Touch Incentive Marketing partner Grass Roots Group

Touch Incentive Marketing is een strategisch partnership aangegaan met de Grass Roots Group, een Britse performance reward organisatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het partnership stelt Grass Roots Group in staat om in de Benelux lokaal te opereren op het gebied van de verkoop en fulfilment van zijn marketingdiensten. werd in 1980 opgericht en is deels in handen van WPP. De organisatie heeft kantoren in zestien landen wereldwijd.

Dennis van den Berg, managing director van , begon zijn bedrijf in 1999 om de specialist te worden op het gebied van b-to-b incentive programma’s, voordeelprogramma’s voor medewerkers en consumentenpromoties in de Benelux. Tot de klantenkring behoren onder meer Heineken, Disney, McDonald’s, ING en Coca-Cola. Van den Berg: 'Door deze samenwerking kunnen wij nog meer marketingdiensten verlenen en inspelen op internationale briefings van buiten de Benelux.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie