Unilever wil beter communiceren

Unilever gaat een ‘opener beleid’ voeren heeft R. Markham, de nieuwe financieel directeur tijdens een bijeenkomst in Rotterdam gezegd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Volkskrant meldt dat Unilever zichzelf de forse koersval verwijt eind vorig jaar, toen de concurrentie van branchgenoot P&G in het Midden-Oosten zowel beleggers als financiële analisten verraste. Markham legde een direct verband tussen Unilevers communicatie en het gebrek aan vertrouwen bij beleggers als het concern een tijdelijke, ‘soms volstrekt logische’ financiële tegenslag tegemoet ziet. Hij noemde de positie van zijn bedrijf overigens zeer gezond. De sanering van het aantal merken loopt voorspoediger en sneller dan verwacht, maar Markham wil nog steeds niet zeggen welke merken waar verdwijnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie