Callcenters maken uitzondering voor Big Brother

De Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC) verleent haar leden Data Planning & Services Company, Explore, ResponCis en SNT een ontheffing van de bepaling in haar interne Code Telemarketing dat slechts tot 21.30 uur met consumenten mag worden gebeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het betreft hier de telefonische reacties naar aanleiding van het nieuw gestarte programma Big Brother. Indien de consument bij grote drukte daartegen geen bezwaar heeft, kan hij met toestemming van de WGCC tot 22.00 uur worden teruggebeld. Volgens de interne code van de WGCC mogen haar leden in principe na .s avonds 21.30 uur geen consumenten meer bellen. Het gaat hier echter om het
terugbellen van consumenten die zelf hiertoe toestemming hebben verleend.

De WGCC is opgericht in september 1998 door de zogenaamde facilitaire callcenters, die in opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening verzorgen. De WGCC heeft inmiddels 21 leden met in totaal circa 10.000 werknemers. De WGCC heeft als taakgebied het behartigen van de belangen van haar leden ter zake van arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, versterking van het
imago en opleiding en scholing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie