Carp zit weer in de lift

De arbeidsmarkt vertoont tekenen van herstel. Na jaren van verlies lijkt het gratis carrièretijdschrift Carp daarom de rode cijfers achter zich te laten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat zei hoofdredacteur Dirk Koppes gisteren tijdens de opening van de fototentoonstelling 'De wereld volgens Carp' in Rotterdam.
Carp, het tijdschrift voor jonge, hoger opgeleide twintigers en dertigers, zag de laatste jaren het aanbod van personeelsadvertenties sterk teruggelopen. Koppes verwacht betere tijden. ‘We verschijnen nu met steeds grotere regelmaat één keer in de week en het is de bedoeling dat we dat vanaf januari weer helemaal doen. We draaien geen verlies meer en vanaf september verwacht ik dat we in de plus staan.’

Het tijdschrift heeft een periode van zwaar weer achter de rug. In 2002 zette uitgever PCM dochter CrossPoints, de uitgeverij van onder meer Carp, in de etalage. Uitgever Aromedia nam CrossPoints over. In september 2003 werd besloten tot een restyling. Carp kreeg een kleiner formaat en een nieuw logo (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie