Debat merkenadviestoppers bij GVR/Adformatie

Op donderdagmiddag 22 maart a.s. organiseert het GVR in samenwerking met Adformatie een actuele discussie over het hoe en waarom van merkenmanagement in een periode waarin nieuwe merken als paddestoelen uit de grond schieten, maar waarin ook bekende (nationale) merken worden vervreemd of zelfs uit de markt genomen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aan de orde komen vragen als wat de strategische criteria zijn die aan dit soort beslissingen ten grondslag liggen (in hoeverre speelt brand equity hierin een beslissende rol, bij voorbeeld), wie het snel groeiende terrein van het merkenmanagementadvies gaat domineren nu merkenbeleid en communicatie steeds meer een instrument is geworden van de bedrijfstop en hoe het ideale merkenadviesbureau eruit ziet. Vragen die niet alleen zeer actueel zijn in Nederland, maar onder meer ook in Engeland en Amerika. Andy Mosmans van FHV/BBDO voelt via interviews een aantal bekende collega-adviseurs aan de tand. Aan ‘GVR Interview’ nemen deel Mark Blaisse (Ogilvy Group Nederland, ex SBRK), Menno van Dijk (McKinsey), Astrid de Jong (Millward Brown / Centrum voor Marketing Analyses), Roland van Kralingen (Positioneringsgroep), Willy de Graaff (De Graaff & Van Stralen) en Charles Hollenkamp (Consult Communications Strategie).

Het GVR Interview op 22 maart sluit aan op de algemene ledenvergadering van het genootschap en begint om 16.15 uur (zaal open om 15.30 uur). De sessie vindt plaats in De Burcht (Henri Polaklaan 9, Amsterdam, nabij de parkeerplaats van Artis) en wordt circa 17.30 uur afgesloten met een borrel. Het GVR Interview is voor GVR-leden gratis toegankelijk , introducés betalen ‒100 (ex-btw).

Informatie: , GVR tfn 020 66 99 777.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie